The Shining Star
#165
06 January 2014, [0] Alien



Annyeong. Aku sekarang penganggur sementara. Kekeke dok rumah ternak lemak. Haha aku tolong mama masak-masak je lah. Bakal jadi isteri lah katokannnn. Haha.
Aku rindu SBT SMKA SHARIFAH RODZIAH. Seriously aku memang tak pernah benci sekolah aku so, aku tak suka orang cakap macam ni dekat aku "Eleh dah habis sekolah baru kau nak rindu-rindu sekolah" Woi bahasa tu molek sikit eh. Sape je tak sayang sekolah?
Banyak gila woi bakti sekolah tu buat kat aku. Sob sob :'( I miss my super crazy classmates and dormmates. And i rindu adik-adik tak rasmi i jugak kat sekolah tu. Haha nak list sorang-sorang memang tak terdaya. Husna dengan Yasmin, dua-dua tu adik sayang i dekat sekolah dulu-dulu. Rindu gilaaaaaaaaaaaaaaa nak tulis letter hehe. Rindu dating haha.

Lepas ni, aku kena move on. Semua aku kena urus sendiri. Aku takut nak hadap dunia luar yang penuh onak durinya. Aku takut aku salah bawa diri. Ya Allah, minta dijauhkan. Lepas ni, dah takde orang nak nasihatkan aku, tegur salah aku. Mungkin ada. Tapi tak ramai dan tak sama macam kawan-kawan aku masa sekolah menengah. Rindunyaaaaa korang. Rindu sangat. Rindu ketawa, menangis, menyakat, memekak, menjerit haha semuanyaaaa.
Rindu Tika, Syera, Amal, Dida, Kyah, Umai, Nisha, Fadh, Wawa, Tiera, Aifa, Zuzu, Sue, Aimi, Aini, Jasmin, Khai, Miramir, Huda, Ainteah, Dibe, Aida, Pikaya,Hajar, Ekin, Adh, Zeyra, Nana, Noni, Chepah, Syumali, Kacha aaaaaaaaaaa ramai lagi. Aku sayang semuaaaa.
Aku rindu lari-lari dekat aras. Aku rindu makan ramai-ramai. Aku rindu bakar roti sapu jem makan berjemaah. Aku rindu sunday duty then poyo dorm sape paling bersih. Aku rindu bilik study aku dengan Anis. Aku rindu bilik study aras 3. Aku rindu keluar sekolah pergi pasar malam. Aku rindu layan exo dekat dorm. Aku rindu tengok movie ramai-ramai. Aku rindu solat jemaah dengan budak dorm then, masing-masing elak jadi imam. Then, isytiharlah imam yang dipaksa dengan 'lat ta li lat'. Aku rindu stay up smpai 4 5 pagi. Aku rindu basuh baju pukul 2 3 pagi. Aku rindu nila baju. Eh? Haha.

I MISS EVERYTHING, seriously




Disclaimer
Bonjour fellas


Half girl, half women :)

ABOUT ENTRY

credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha