The Shining Star
BIRTHDAY GIRL
11 December 2013, [0] Alien





SHOHIDAH BINTI RAMLEE
Hot stuff haha joke joke. Tarikh hari ni memang bermakna untuk dia
11/12/13 see how beautiful today's date .
Dida si kemetot a.k.a minion ;
Sorry sebab aku tak dapat join korang tadi.
Bukan aku tak nak pergi tapi aku tak dapat pergi.
Aku belum ready nak jumpa dia dan kebetulan harini aku balek kampung.
Lain kali kita keluar lagi boleh? Aku nak pi tengok 6D lagiiiii.
Pergi JJ je lah lepas ni, aku tak suka tempat ramai orang.
Tengoklah, aku ingat nak kerja dan amek lesen lepas ni.
Hmmmmm anyway,

Dida,
Thanks for everything. Thanks sebab jadi kawan aku dan rapat dengan aku dari form 3.
Serious aku still sayang OMGEE dan aku rindu semua yang kita buat sama-sama. Aku rindu aktiviti nakal kita bersama. Ecehhh thanks sebab banyak share suka duka dengan aku. Thanks bagi tompang duduk dorm. Thanks banyak nasihatkan aku, bagi tazkirah.
Thanks sebab stay up dengan aku. Hehe rindunyaaaa stay up kan, Dida.
Thanks bagi banyak kenangan, pergi keluar ke study , ilmu semua mintak halal.
Kau jangan sedih2 aku takde. Hahaha poyonya. Nanti ada jodoh, kita jumpa. Lagu SUARA AZAN tu still jadi alarm aku setiap hari. Dida, kalau kau nak share pape kau mesej lah aku, call ke , aku ada je tak kemana. Cuma aku tengah nak busykan diri aku sebab banyak benda yang aku nak lupakan. Dida, sorry sebab banyak sangat sakitkan hati kau. Aku ni kadang2 cakap tak fikir perasaan orang keliling aku. Aku mintak maaf sebab tak pandai jaga hati kau. Aku memang kawan yang tak berapa nak bagus. Aku tahu. Maafkan aku, Dida.
May Allah bless you everyday everywhere :') Semoga kau berjaya dunia dan akhirat.
Semoga kau terus kuat tempuh hari-hari kau lepas ni. Dida, don't be so childish okay.
Be matured like me hahahaha. Aku harap sangat kau bahagia sampai bila-bila.
Kau jangan nangis selalu tau. Kau kena kuat. KENA.
Apa-apa pun result kita untuk SPM ni, kita kena redha. He knows the best.
Aku tahu kau boleh, 11A+. Doakan aku jugak ya . Seronok dapat kenal kau. Seronok kawan dengan kau. Kau kelakar macam Tieka. Hmmmmm okaylah.
Selamat Hari Lahir ,sayang :D Ye, aku sayang kau kerana Allah.
Semoga ukhuwah kita kekal sampai syurga. Aminn :')


Happy Birthday Happy Birthday and again Happy Birthday ^^




                                                                              With love ;
                                                                             Mya Farahin



Disclaimer
Bonjour fellas


Half girl, half women :)

ABOUT ENTRY

credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha