The Shining Star
Tests from Allah :)
28 June 2013, [0] Alien



Once a man asked the Prophet, “What is iman?” and he replied, “When your good deeds make you happy and your bad deeds make you sad, you have iman.”
There is no power or strength except through Allah.
There is no power or strength except through Allah.

Ya Allah , aku rasa lemah sangat . Aku sedih dan aku menangis .
Aku tak tahu kenapa sebab banyak sangat benda jadi sejak akhir-akhir ni .
Memang aku pendam , aku simpan kemas-kemas dalam hati ni .
Sebab aku tahu aku kuat hadapi semua ini . Dengan bantuan Allah .
Dengan mengadu dekat Allah . Aku memang reti pujuk hati aku sendiri .
Aku terlalu suka motivate orang lain yang tengah down sampai at the same time , aku akan motivate dan muhasabah diri sendiri . Once dulu masa aku form 3 , aku pernah nak jadi Guru Kaunseling . Tapi aku rasa aku lagi minat nak jadi Pilot atau Lecturer kan . Hmmm ya Allah , Kau kuatkanlah aku menghadapi dugaanMu yang datang . Jangan biarkan aku jatuh dan mengeluh dengan ujianMu . Didiklah hati ini supaya sentiasa bersabar dan yakin dengan ketentuan yang Kau berikan kepadaku . Bangkitkanlah aku dari kesedihan dan kekecewaan yang aku hadapi . 

" Mya , kau selalu bagi semangat dekat orang kan tapi aku tahu banyak benda yang kau simpan dalam hati kau . Yang kau simpan sorang-sorang . Kau mampu kan ? Kau tak luahkan ke ? "
Kawan aku yang cakap ni , dia taklah rapat sangat dengan aku tapi dari dulu , kalau aku tengah sedih dan rasa nak nangis . Mesti dia yang dapat baca air muka aku . Dia mesti tegur " Mya , kau nak nangis kan ? " Tapi aku takkan menangis masa tu . Aku akan simpan dan sampai satu tahap , aku nangis sorang-sorang . Ya Allah , kenapa dengan aku hari ini ? Allah , please always guide me . Keep strengthen my Iman . Let me to stay strong anytime anywhere . Jangan cakap kita tak kuat hadapi sesuatu ujian itu kerana kalau kita tak kuat , kenapa Allah timpakan ujian itu dekat kita ? Bukankah sebab kita kuat dan mampu untuk hadapi semua tu ? Kita ni yang perlu berani kuatkan diri kita untuk tempuh ujian tu semua . Allah , You know what is the best for me . So , please give me the best . Mya , keep fighting , just always be strong and please never lose hope . Oh Allah! Forgive me all my sins, great and small, the first and the last, those that are apparent and those that are hidden. 
Ameen ..

Trial SPM is around the corner . Just a month left . Allahu akbar . I am not ready :(



Disclaimer
Bonjour fellas


Half girl, half women :)

ABOUT ENTRY

credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha