The Shining Star
Jannah
25 May 2013, [0] Alien

Dear Allah ,
As I thank you for the gift of life ,
I also thank you for the gift of wonderful people i have met along my journey .
Some of them inspire me , stretch me , challenge me , love me , and encourage me .
All of them help me to realize how meaningful and beautiful my life is .
I love them so much . Bless them , Allah with good health , security , wealth , success , peace and joy . Grant their prayers too ... Ameen .

-----------------------------------------------------------------------------------------


Ya Allah , mengalir air mata aku baca ayat kau Syera .
Aku rasa ramai judge aku dengan masa silam aku . 
Aku nak berubah . Aku cuba dan aku akan terus cuba .
Ramai orang macam memperlekehkan aku . Aku diam . Aku tahu Allah uji aku .
Aku tak nak jadi bajet alim or whatever . Aku nak jadi hamba Allah yang solehah .
Hmm kau jangan sedih lagi . Aku ada . Allah ada . Kau usahalah lagi .
Aku boleh tolong ajar kau tapi subjek yang aku okay je lahh .
Not Physics , Addmath and Chemist . Other than that .
Jangan rasa down lagi . 
Allah has the perfect timing to give us reward on our efforts .
Kau sedih , aku lagi rasa sedih . 
La tahzan , Allah always with us no matter what happens .
Syera , jom kita usaha kejar Jannah ? Kita usaha keras tau kali ni !
Ya Allah ,Kau tempatkanlah aku , keluargaku , sahabat-sahabatku dan guru-guruku ke dalam syurgaMu . InsyaAllah :) Permudahkanlah urusan kami di dunia & di akhirat ..



Disclaimer
Bonjour fellas


Half girl, half women :)

ABOUT ENTRY

credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha