The Shining Star
Hate
03 November 2012, [0] Alien


This Sweet Vinseop Couple ^^



Sexy nyaaaaaaa :) Kiseop , fighting !

Hurm , sekolah tinggal lagi seminggu & aku rasa macam nak stop kan masa sebab tak lama lagi aku dah jadi Calon SPM 2013 . Aku akan amek exam yang besar sangat-sangat .
Kepada kakak-kakak Sharifah Rodziah , Goodluck okeyy SPM . Do well :)

Result Final ? Tak payah lah aku sebut sebab aku rasa aku terlalu leka & banyak main .
Dah lah haritu kena berdiri depan tapak perhimpunan sebab kantoi ponteng perhimpunan .
Haisey man , malu gile sebab dah lah pada masa yang sama , nama aku diannounce untuk amek hadiah , menang pertandingan ape entah . Teacher Husna " Ameera , I can see you there " Pehh , gune mikrofon lagi :D Teacher Nadia pulak kat depan tenga bagikan hadiah cakap cani "Ohh , I can see her now" sebab dye pelik time name aku tu budak Form 4 gelakkan aku . Hawau je bebudak ni =.= Time tu memang aku rase nak lari je menyorok bawah kereta . Haha . Tapi memang salah aku . Berani buat , beranilah tanggung ^^

When you start to hate someone , everything they do begins to annoy you
Ehh Cik Shahira Shaudin , status aku ni langsong takde kaitan dengan kau . Anyway , Thanks a lot for the very beautiful bag . Hee , purple kott . Comel sangat :D Kamsahamnida , I love you :*

 Okeyy lah , post kali ni memang sangat boring . Emm , stop now . Tataa ~
Last but not least ,






Disclaimer
Bonjour fellas


Half girl, half women :)

ABOUT ENTRY

credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha