The Shining Star
Cik Presiden :)
10 November 2012, [0] Alien


Buddy , you have amazing sense of humor .
You surely know how to make me laugh like no one else :)

Okeyy , yang ni SPECIAL post for the SPECIAL person .
First of all , thanks sangat-sangat untuk Dolphin Pink yang comel tu . Yelaa , dolphin tu comel macam tuan dye kan . Ha'ah , bagikan . Actually,aku memang terharu gilaa. Aku tak mintak pon kau bagi aku hadiah sebenanye tapi haritu , aku cakap aku kecik haty sebab kau tak wish aku . Tu je . Aku nak kau wish je sebenanye :)
Aku bagi dolphin tu nama , nama die Katy . Sebab ape ? Nanti aku bagitawu lah sebab ape kan . Malu nak cakap kat sini , kang kantoi sape yang bagi aku hadiah tu .
Hurm , kau kate cani kan time kau bagi dolphin tu "Mya,nanti kalau kau sedih ke , marah ke , atau kau geram dengan aku . Kau tumbuklah kat patung dolphin tu" Haha . Aku rasa kalau aku geram kat kau , aku carik kau terus . Tanak lah pukul dolphin tu :D 
Takde lah , aku jarang kot marah kau . Aku kan penyabar XD Taklah , kawan2 yang laen kan kata , aku je boleh sabar ngan perangai kau & kau je boleh sabar ngan perangai aku .

Thanks sangat2 sebab sentiasa nak tanggung semua dengan aku . Tanggung susah & senang . Kau sanggup nak teman aku bile kena panggil dengan cekgu Tijah la,cekgu Zaini , kena marah ngan batch sendiri , sanggup teman aku merantau setiap blok padahal kau letih kan time tu . Time aku nak nangis haritu pon , kau suroh aku baring atas riba kau kan . Kau selalu risau bile aku tak turun makan . Kau marah kalau orang kacau aku . Kau teman aku bile aku sorang2 waktu malam . Aku perasan sifat caring yang ada dalam diri kau . Even ego kau tu tinggi nak mampus . Aku happy sebab aku still jadi classmate kau next year . Nanti kite study & berjaya sama2 tau . Lepas tu , jumpe kat U . Amin ~

Tapi time Azmiera jumpe aku buat kali terakhir semalam sebab die pindah Talib , kau kate kau nak pindah jugak . Ye ye kau cakap . Kau janganlah pindah . Nanti sape nak sentiasa ada dengan aku ? Aku dah takde sape-sape kat sekolah tu selain kau . Nasib baik aku dah tak rapat sangat ngan Azmiera tahun ni , so , aku taklah rasa kehilangan sangat . Cuma aku sedih jugak sebab tak sempat bagi dye hadiah . Btw , Azmiera , jage diri okeyy . Jgn lupe aku kat Sharifah Rodziah ni . Sayang kau ^^
Untung si MA , kau sayang dye kan . Jealous sebenarnye tapi aku tak nak kau rase aku kongkong hidup kau . Aku just nak kau stay sini je . Just stay beside me :) Boleh tak ?

Maafkan semua salah aku kat kau . Sepanjang 2 tahun kau rapat dengan aku . Sorry selalu buli & susahkan kau . Kau penah cakap cani " Mane adelah Mya . Kau tak penah susahkan aku " . Padahal , aku tawu aku banyak susahkan kau . Mianae~ Seronok sebenanye kacau kau , sorokkan selipar , beg , kain batik , baldi kau semua . Tampal sticker note kat belakang tudung . I wouldn't forget all the sweet & funny memories . Kau sentiasa hiburkan aku . Tak penah satu hari tak ketawa sebab kau . Aku baru sedar tahun ni yang sejak tahun lepas lagi , tiap kali aku nangis , mesti kau ceriakan aku . Jadi best girlfriend aku boleh tak ? Forever ? Can you ? Thanks a lot , cik Presiden . Sweater yang aku bagi kat kau tu pon , pakai elok-elok . Emm , ingat tak janji yang kite dah buat ? Time umur kite 26 , aku teman kau jumpe Tom Parker & kau teman aku jumpe Lee Kiseop aku . Haha . Itu angan-angan tinggi kite :)






Disclaimer
Bonjour fellas


Half girl, half women :)

ABOUT ENTRY

credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha