The Shining Star
UNTITLED 3
31 August 2012, [0] Alien


Haha . Kelakar kan gambar nie . Comel Kevin aku (:


Bersedia yaa semua orang untuk panggil aku 
Captain Ameera :)
Aku nak jadi juruterbang atau juru kapal selam ^^
Kalau  bila aku dah besar , peluang nak jadi Pilot tu rendah .
Aku nak jadi Captain Kapal Selam .
Whoaaa , bawak dalam air . Bestt kan ?
Sempena Hari Kemerdekaan hari nie ,
aku nak naikkan lagi semangat aku untuk terus berusaha capai cita-cita aku .
Yaa , orang lain boleh kata rabun tak boleh jadi Pilot .
Takpe , aku nak buktikan mata aku dah elok dah besar nanti .
I would not need any spectacles !
Cikgu-cikgu kelas aku pon major tawu cita-cita aku .
Diorang mintak aku sponsor seat diorang nanti . InsyaAllah , cikgu :D

Nak tahu something tak ? Tahon nie , aku rasa aku sayang sangat Malaysia .
Haha . Tetibe je kan . Sebab Teacher Husna banyak sedarkan kitorang .
Die tunjuk video pasal Leftenan Adnan & cara Petronas Twin Towers tu dibina .
Aku rasa bersyukur sangat sebab lahir kat negara yang aman & maju .
That's why , aku nak belajar dekat United Kingdom atau Australia nanti .
Sebab bile aku balik Malaysia , aku nak majukan negara aku jugak .
Hehe . Tinggi impian aku .

First-first , aku pikir setakat sekolah Sharodz ni takkan kemana aku .
Aku pikir budak MRSM & SBP jee boleh pegi luar negara macam UK .
Aku ingat Sharodz just ke Jordan . Kalutt kan aku --'
Rupanya , cekgu tusyen aku , 2 orang ex-Sharodz & diorang belajar kat UK .
Haritu , Kakak-kakak ex-Sharodz ade keluar surat khabar dari UK jugak .

Lepas abes belajar , baru aku nak pergi KOREA .
Nak jumpe Kiseop ^^ 
Kiseop , Please wait for me .
Hee , Kayy . Byee .




Disclaimer
Bonjour fellas


Half girl, half women :)

ABOUT ENTRY

credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha