The Shining Star
UNTITLED 2
15 August 2012, [0] Alien


Aaaaaaaa , my super awesome favourite group :)
So , cuteeeeeeeeeee ^^

Hurm , hari nie hari Rabu . Kitorang dah cuti sebab hari Ahad nie kan raya .
Tak sabarnyaa .
Nak makan rendang , serunding & sebagainya .
Aku tak minat lemang okeyy .
Abah beli mercun dengan bunga api . Riangnyaaa aku .
Sebab tahon lepas aku tak maen bunga api & mercun langsong .
Kecuali dekat blok H dengan budak-budak batch aku .
Lawan-lawan dengan Crystal Bay . Seronok gilaaa . *Rindu*

--------------------------------------

Hurm , aku nak kau sedar wehh .
Maybe kau tak ade perasaan tapi tapi aku ade laa .
Aku sayang sangat kau walaupon aku tak penah cakap pon .
Macam kawan-kawan kite kate .
Kite same-same ego . Okeyy , fine . Tapi kau lagi ego .

Thanks kawan , sebab ada masa aku susah & senang .
Thanks sebab banyak hiburkan aku .
Aku tak nak kau pindah . Atau kena marah dengan orang laen .
Tahon lepas , banyak benda kite buat same-same tapi tahon nie ,
aku macam dah kureeeengkan kerja-kerja jahat aku tuwh .
Kau maybe tak perasan aku amek berat pasal kau , 
tapi aku tak kesah kau perasan atau tak .
Asalkan kau still kawan baek aku :)
*apelah yang aku mengarot nieh*

Thanks for everything , Best Friend :)



Disclaimer
Bonjour fellas


Half girl, half women :)

ABOUT ENTRY

credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha